我的家

Thursday, March 30, 2006

我的家有四个人。我的爸爸在马来西亚工作。我的妈妈没有工作。 她很喜欢做菜。她做的菜很好吃, 我很喜欢。

我还有一位姐姐。她比我大两年。她现在在新加坡工作。她有一位男朋友。她不太高,可是很美丽。她也对我这个弟弟很好。我们两个都很忙,所以每个月见面部多次, 可是我们两个都很好。

我的家只有几个人,不是很大,可是我们都很相爱,也很开心。我很爱我的家人。

My first attempt at a Chinese essay. I can hear the laughter already... *sigh*

Yes, it's just like a 7 year old's essay, I won't try to deny the fact that it's sad to the point it's almost pathetic... but AT LEAST I'm no longer that much of a banana...

I think I'll stick with English thank you very much...

Posted by Gerald at 3/30/2006 01:21:00 AM